torsdag 15. april 2010

ABC i ord og bilder runde 3 # A

4523786846_4250cdfd2c_m[1] Velkommen til en ny runde i ABC i ord og bilder! Jeg håper en del av dere faste ABC*ere henger dere på en omgang til og jeg ønsker naturligvis at en del nye bloggere melder seg på! Dette er en finfin måte å bli kjent med nye blogger på og har man for eksempel litt bloggtørke, så kan det være litt motiverende å for eksempel måtte være litt kreativ ved å ha en oppgave å løse når man må finne på noe å blogge om/ vise bilder av på en bestemt bokstav.

For dette er akkurat det ABC’en går ut:

*Hver torsdag kveld blir det lagt ut en ny bokstav på bloggen her. Ønsker du å delta, står du fritt til å vise frem bilder og skrive noen ord om ting du forbinder med ukens bokstav.
Bilder og tekst må ha noen med den aktuelle ukens bokstav å gjøre.
Hvor mange bilder eller hvor mye tekst du publiserer på egen blogg er opp til deg selv.
Bildene skal være dine egne eller du har fått venner/familie sin tillatesle til å låne dem.
*Innlegget på bloggen din skal linkes til min blogg.s
* Å bruke logoene jeg har laget, er frivillig. Men den gjør det lettere for folk å gjenkjenne ABC innleggene på bloggene rundt omkring.
*Når du har innlegget ditt klart og lagt ut på bloggen, så kommer du inn til meg og registrerer deg her på ABC bloggen.
Her inne vil du finne et skjema som heter Mr. Linky og i det øverste feltet skriver du navnet ditt og i det nederste feltet skriver du hele bloggadressen. Og så trykker du Enter. Ditt navn vil da komme på listen. Sjekk at linken din virker.

Jeg foretrekker direkte link til den aktuelle bokstaven her uke. Hvordan du gjør det, kan du lære HER. Hvis du fortsatt ikke klarer det, er det bare til å spørre meg om hjelp.

Det er ingen tvang å besøke de andre på listen. Hver og en av dere får selv bestemme hvor mye tid dere ønsker å bruke på dette. Men jeg kan love dere at dere kommer til å treffe mange hyggelige mennesker og mange fine blogger om dere besøke noen av de ukjente bloggerne som er med. Jeg lover å besøke dere alle, så sant jeg har mulighet til det.

Da erklærerer jeg ABC i ord og bilder runde 3 for åpnet!!! Dagens bokstav er A!A

Innlegg på A:
1. Sommertid
2. Hagemor
3. Kos & Kaos
4. Rimkogeren - DK
5. Julianna
6. Dinas Kreative Hjørne
7. Bjorg Nina
8. qehenne
9. Mia Folkmann
10. MIn Fotodagbok Sweden
11. Anette
12. Malys Krok
13. Moseplassen
14. Margrethe
15. Naturglede
16. Linsky
17. Lotta
18. Hobbygåsa
19. Shannara
20. Strikkebesta i bloggverda
21. Hasse A.
22. Irene (Jutulheimen)
23. barbro
24. drengen
25. Mona
26. Kvasthilda
27. Gunsside
28. Madame
29. Helle K.
30. Ruth Synøve
31. Maria
32. DANIELA
33. bestemors hage
34. Mammafoto
35. bjorgs garden
36. Ellen
37. Randi
38. Halina
39. Louise
40. Annette Estrin
41. Turid
42. Petunia
43. Anne Thompson
44. Donald
45. Gitte J
46. Melusine
47. Hilde S
48. sanne
49. Lavendels
50. Renates SKRIK
51. Charlotte T
52. living next to me
53. Inge her og der
54. Henny
55. Mikabella- Sverige
56. Lotte, DK (Reiters Bureau)
57. Engler i sneen
58. Louise Aaen
59. queserasera
60. Irene Bøgsted
61. Jane
62. Stine
63. Kari Aspenes
64. Handmade by Henriette
65. toraa
66. Moonbeams
67. Mocca
68. LYNVINGEN
69. Bea
70. Hildegirl
71. Katja
72. Louise
73. Elisabeth
74. Line (Lines nye verden)
75. Nordlandspia - A for ANNERLEDES :)
76. nefertitis samlinger
77. Agnete
78. Dracurella
79. Ilhja
80. Søster Lagkage
81. Ellen Karin
82. Mathildes Eden

Powered by... Mister Linky's Magical Widgets.



Klem fra Petunia