torsdag 28. oktober 2010

ABC i ord og bilder runde 3 # Å



Ååååååå, nå har vi kommet til siste bokstav i alfabetet og også siste innlegg fra meg i ABC leken for en stund. Jeg har bestemt meg for å ta en pause.

Men jeg har gode nyheter for dere som er hektet på ABC blogging!!! Den danske bloggeren Ilhja har spurt om å få lov til å dra i gang en ny runde med ABC i ord og bilder og hun har kalt den ABC Scandinavia. Hun startet opp fredag, 5. november og dere kan jo allerede besøke bloggen HER.

Før jeg legger ut siste bokstav vil jeg benytte anledningen til å takke dere alle som har fulgt med og bidratt i ABC leken. Jeg har lært så mye nytt, sett så mange fine bilder, truffet så mange nye bloggvenner og blitt kent med så mange fine blogger!! Tusen takk, kjære dere!!!

Her har dere bokstaven Å.



Trenger du hjelp til å lære og linke direkte, kan du lese HER.

ABC i ord og bilder” er den norske utgaven av Mrs. Nesbitts ABC Wednesday.
Regler og en lengre veiledning for ABC'n finner dere her.

Klem fra Petunia