torsdag 9. juli 2009

ABC i ord og bilder # 19

Fellesferien er her og det merkes godt i bloggverden. Jeg håper likevel en del av dere vil være med på denne runden av "ABC i ord og bilder" også. Bokstaven denne uken, S, burde det ikke være noe å utsette på. Den er vel ganske så lett skulle jeg mene. Men varme dager og ferietid har en ganske bedøvende virkning på de små grå, så det skal bli spennede å se hva dere kommer på. Hvis noen av dere skal reise vekk, så kan dere allerede nå publisere de kommende bokstavene på bloggene deres og så sender dere meg en mail og sier fra og jeg kan sette dere på mr. Linky sin liste. Ved å bruke noe som heter Windows Live Writing kan dere også lage innlegg klar på forhånd og legge inn publiseringsdato og tidspunkt for innlegget. Man kan altså reise bort og bloggen blir oppdatert av seg selv. Hvis dere da bare gir meg en lyd at dere kommer til å være borte og at jeg kan sette dere på listen etter hvert som bokstavene skrider frem...


Pet berg



>“ABC i ord og bilder” er den norske utgaven av Mrs. Nesbitts ABC Wednesday.

Noe du lurer på? Vennligst les regler og veiledning som du finner her.

Jeg måtte fjerne mr. Linky siden den tullet seg til igjen, men vil du være med på bokstaven S, så post innlegget på bloggen din og legg igjen en kommentar her eller på Petuniabloggen, så setter jeg dere på listen:)


Deltakere på bokstaven S
1. Petunia
2. RuneE
3. Malys Krok
4. Camilla :)
5. Randi-Trondheim
6. Rimkogeren - DK
7. Lavynnia
8. Amatørfotografen
9. Sommertid
10. Charlotte
11. Viola
12. Line
13. the single girl!
14. Turid/tofo
15. Sister Bonde
16. Helle K.
17. adama
18. Julie K
19. anjoe
20. Grethe
21. Gamleheksa
22. Mandy Lou
23. Gärdsmygen
24. Liv
25. Evami
26. Carpe Diem Sweden
27. Mette
28. juni
29. amylin
30. Rebecca
31. Anette
32. Madame
33. beatemora
34. foto CHIP
35. Siw Aina
36. sologbolig
37. Marit - Som Mine Dager Er
38. christina
39. Moseplassen
40. Kageteenageren
41. Marie
42. toraa
43. Lindaen
44. Enchantè
45. Kari-Anne
46. MonicaFoto
47. jess1
48. Therese
49. Fotoboksen
50. Gamleheksa-S
51. Mete
52. Nina Bakke Photography
53. Di Tikte
54. solveig
55. drengen
56. Anne-Linn
57. Grete
58. monika
59. sipusa
60. Lene
61. Tove E
62. Qehenne
63. Mariann S

Powered by... Mister Linky's Magical Widgets.




Klem fra Petunia