torsdag 13. august 2009

ABC i ord og bilder # 24

Xtremt vanskelig!
Det er bare til å innrømme det med en gang.
Jeg regner med at vi kanskje ikke blir så mange på denne runden her. Det var jammen meg ikke lett. Jeg har vridd hjernecellene i alle tenkelige vinkler i håp om fange inn noen kreative X - vibber. Selv etter å ha lagt ut innlegget mitt, driver jeg og grubler på hva jeg virkelig skal skrive om... Men men. Mitt innlegg er nok fra Bergen denne gangen også - til tross for at det er bokstaven X. Og jeg må si at jeg er veldig spent på hva dere har kommet på!!!

Vær med på å bestemme om vi skal ha en ny runde med "ABC i ord og bilder". Du finner en meningsmåling i høyre marg her og du stemmer ja eller nei etter det du måtte ønske. Det er helt anonymt, så det er ingen som ser hva du har stemt. Jeg vil bruke dette som en liten pekepinn om jeg går løs på en ny runde. Det har vært veldig hyggelig, men jeg må jo innrømme at det er mye arbeid. Jeg skal jo lage eget innlegg hver uke og gjør jeg så godt jeg kan med å besøke alle som er med. I tillegg svarer jeg hver uke på mail fra dere - alt fra tekniske problemer til ris og ros. Det er utrolig hvor mange kjekke nye blogger jeg har fått stiftet bekjenskap med!

Mariakirken 2




“ABC i ord og bilder” er den norske utgaven av Mrs. Nesbitts ABC Wednesday.
Regler og veiledning for ABC'n finner dere her.

Mr. Linky er litt upålitelig igjen, så skulle den ikke være her, så skriv i kommentarfeltet at dere har publisert innlegget og så får vi se hva vi får til... Bruk gjerne direkte linker, men vennligst skriv hele blogglinken til innlegget også i tilfelle jeg må lage listen manuelt. Det sparer meg for mye arbeid.

Hvis den lille mr. Linky logoen (grønn skrift) er under her, så trykker du bare på den og skriver deg inn i pop up vinduet - akkurat som du pleier med navn og link til innlegget ditt:)


Deltakere på bokstaven X
1. Petunia
2. Camilla :)
3. Hagemor
4. jess1
5. Rimkogeren - DK
6. drengen
7. Bertil Alexander
8. Turid/tofo
9. Amatørfotografen
10. Lavynnia
11. sologbolig
12. Marie Carpe Diem
13. Mitthvitehus
14. mormonsen
15. Material girl
16. christina
17. Sister Bonde
18. Gärdsmygen
19. Viola
20. Malys Krok
21. juni
22. Mandy Lou
23. Sommertid
24. Randi-Trondheim
25. Madame
26. Hobbygåsa
27. Gamleheksa
28. Fotoboksen
29. Line
30. Anette
31. foto CHIP
32. Evami
33. the single girl!
34. Carina
35. HildeS
36. Siw Aina
37. Lappedamen
38. strömma
39. Anne-Linn
40. Grete
41. Nina Bakke
42. Katrine
43. Qehenne
44. MonicaFoto
45. Solveig
46. amylin

Powered by... Mister Linky's Magical Widgets.



XXX fra Petunia