torsdag 10. september 2009

ABC i ord og bilder # 28

Det er utrolig hvor fort tiden går når man har det gøy, heter det, men det er utrolig hvor fort tiden går når man ikke har det så gøy også!!! For det første så kan jeg ikke si at de siste bokstavene har vært sånn kjempeartige å finne noe som passer til og når man er syk i tillegg, så har kan man faktisk huske dager som har vært litt bedre. Det fine har vært at dere er så veldig kreative! Det er så moro å besøke dere og se hva dere har funnet på!!! Dere slutte ikke å imponere meg! Og jeg har bestemt meg for å ta en runde til med ABC i ord og bilder!!! Mr. Linky får vi ta som det kommer. Vi får bare prøve å gjøre det beste ut av det problemet! Så når Å er ferdig går vi rett på A uken etter!!! Er dere med eller???

Denne uken er det Ø som gjelder og det passer jo bra siden jeg har vært litt i ørske den siste tiden!!!



Baksiden av Mariakirken


“ABC i ord og bilder” er den norske utgaven av Mrs. Nesbitts ABC Wednesday.
Regler og veiledning for ABC'n finner dere her.

Deltakere på bokstaven Ø
1. Petunia
2. Amatørfotografen
3. Sommertid
4. Malys Krok
5. anjoe
6. Turid/tofo
7. Rimkogeen - DK
8. Mandy Lou
9. the single girl
10. Viola
11. Sister Bonde
12. mormonsen
13. Helle K.
14. Naturglede
15. Evami
16. Camilla :)
17. Material girl
18. Gamleheksa
19. Randi-Trondheim
20. Kerstin
21. jess1
22. MonicaFoto
23. Madame
24. Hobbygåsa
25. fotoboksen
26. sologbolig
27. Carpe Diem Sweden
28. christina
29. toraa
30. HildeS
31. Line
32. Gärdsmygen
33. Lappedamen
34. Solveig
35. Anette
36. Qehenne

Powered by... Mister Linky's Magical Widgets.


Klem fra Petunia