torsdag 24. september 2009

ABC i ord og bilder runde 2 # A

A Velkommen til ABC i ord og bilder runde 2!



Da jeg startet ABC’n i vinter, hadde jeg aldri trodd det skulle få en så pass bra oppslutning og i alle fall ikke at jeg skulle gå på en ny runde! Men alle de fine tilbakemeldingene jeg ha fått og pluss alle de koselige bloggene jeg besøker, gjorde egentlig avgjørelsen om dette lett. Så her vi altså runde 2 og bokstaven A!!!


Først litt informasjon til dere som er ny. Jeg nevner bare hovedtrekkene. Ønsker du mer info, så les innlegget under dette.


*Hver fredag (eventuelt sent torsdag kveld) blir det lagt ut en ny bokstav på bloggen her. Ønsker du å delta, står du fritt til å vise frem bilder og skrive noen ord om ting du forbinder med ukens bokstav.
Bilder og tekst må ha noen med den aktuelle ukens bokstav å gjøre.


*Innlegget på bloggen din skal linkes til min Petunia blogg eller ABC bloggen .
* Å bruke logoen jeg har laget, er frivillig. Men den gjør det lettere for folk å gjenkjenne ABC innleggene på bloggene rundt omkring.


ABC runde 2 logo
*Når du har innlegget ditt klart og lagt ut på bloggen, så kommer du inn til meg og registrerer deg her på ABC bloggen.
Her inne vil du finne et skjema som heter Mr. Linky og i det øverste feltet skriver du navnet ditt og i det nederste feltet skriver du hele bloggadressen. Og så trykker du Enter. Ditt navn vil da komme på listen. Sjekk at linken din virker. Ikke skriv deg på listen før innlegget ditt er publisert. Det er så kjedelig for folk å komme inn til deg og måtte lete etter ABC innlegg.

*Man kan skrive seg på listen for hver bokstav helt frem til torsdag kveld. Da stenger jeg mr. Linky og gjør klar fredagens bokstav!


Har du spørsmål, er det bare til å ta kontakt med meg her i kommentarfeltet, på bloggen min eller pr mail. Epost adressen min finner du i profilen min.


fotoverden_5[2]

Denne uken har vi samarbeid med Fotoverden. Alle som er med her og legger igjen en kommentar inne hos Nina, er med i trekningen om en gave. Ta turen innom Fotoverden og se hva du kan vinne!!


Da setter vi i gang!!!

A deltakere:
1. Petunia
2. Rimkogeren - DK
3. mormonsen
4. Nissemann
5. Spindellett
6. Hobbygåsa
7. christina
8. Qehenne
9. Lavynnia
10. Kriztella, Norway
11. the single girl
12. Malys Krok
13. HildeS
14. Evami
15. Gamleheksa
16. Nina B photography
17. Naturglede
18. Ellen
19. tara...photography
20. Julie K
21. Marita
22. Randi-Trondheim
23. Camilla :)
24. Hulter til bulter - Margrethe
25. Madame
26. Ida
27. Turid
28. Kristin Angelo
29. Hagemor
30. Anne Thompson
31. Spiderdama
32. Tropico
33. Kathrine
34. Trine Lill
35. Helle K.
36. Charlotte
37. Line
38. Anette
39. Søster Lagkage
40. Melusine
41. Gitte J
42. Frøydis
43. Charlotte T
44. Lappedamen
45. Anette
46. toraa
47. Strikkebesta i bloggverda
48. Linsky
49. Henny
50. Mia
51. Dortheivalo
52. Marit
53. Anne-Berit
54. sologbolig
55. Nille
56. TurboLotte
57. magnys lille krinkelkrok
58. living next to me
59. Mette
60. Siw Aina
61. Kari-Anne=)
62. Material girl
63. June
64. Margrethes Hus og hage
65. sissels
66. Charlotte
67. Amatørfotografen
68. Frk. Bibo
69. Mammamiia
70. Liv Elin
71. Marit
72. Grete
73. monika
74. Newyorkerbyheart
75. Sanneh
76. Klidmoster
77. Miriam
78. Elisabeth Augusta
79. Mona
80. Hege
81. Nina, Kun fra hjertet
82. Grethe
83. Olines
84. karna
85. kjersti
86. DJ´s krimiblog
87. Anita
88. Kristine
89. Hanne
90. Jannickes Hjemmekos
91. Belinda Renee
92. Gro
93. Isa
94. Anne
95. oheidia
96. jess1

Powered by... Mister Linky's Magical Widgets.





“ABC i ord og bilder” er den norske utgaven av Mrs. Nesbitts ABC Wednesday.
Regler og veiledning for ABC'n finner dere her.
Klem fra Petunia